Hastalarımıza sunduğumuz hizmet kalitesini anlık olarak ölçmek için basılı İstek-Öneri kutularımızı ve internet ortamında oluşturduğumuz anketlerimizi kullanmaktayız. İnternet ortamında oluşturulan bu müşteri memnuniyeti değerlendirme süreci Qbuton programı ile sağlanmaktadır.

Qbuton; hizmet sektöründe yer alan kurumlar için hizmet kalitesini değerlendirmeyi ve ölçmeyi sağlayan bir sistemdir. Her bir alan ve personel için yapılan değerlendirmeler ile kurumu bütün olarak analiz etme ve raporlama imkanı verir.

Turan&Turan Kemik Kas Eklem Sağlığı olarak hasta memnuniyeti takibinde Qbuton sistemine büyük oranda önem verilmektedir. Hastalar; doktor ve bölüm değerlendirmelerinde bulunabilirler. Bu sistem ile hastanın telefonuna gönderilen kısa mesaj linkinden hastanın doldurduğu anketlere anlık geri dönüşler yapılabilmektedir.

Kurumumuzun Qbuton ile elde ettiği hasta memnuniyeti verileri;